30 Nisan 2015 Perşembe

ankaradan portekiz lizbon ve bragaya gidiş

Ankara lisbon braga
ben lufthansa ile gittim. online checkin yapmak tam iskence ama pasaportun gecerlilk tarihini sormasi faydali olabiliyor ben suresinin gectigini o sayede ogrendim
ankarada iki kontrolden gectikten sonra ucaga biniyoruz.burada turkce bilen hostes yok. yemekleri turkiyeden aldiklari icin etler yenebilir. munich aktarmali gidinceucaktan digerucaga geciste kapi numaralarina dikkat edin numaralar degismis olabilir . tekrar bir pasaport noktasi ve kontrolden geciyorsunuz. buradaki ucusta yemekler almanyadan alinmis olabilecegdi icin etlerl yemek sakincali. bana bir alman bayern munich taraftari denk geldisampiyonlar ligi ceyrek final maci icin portoya gidiyordu.
onunla epey muhabbet ettik. Almanya ve bayern munichle ilgili bilgi aldim. Bu sefer hava acikti. Munihi havadan gorme imkanimoldu. Tabii Bayern Munichin stadini da. Yol guzergahinda bir iki tane buyuk gol gordum. kenalarina ev yapilmis. lozanve ve cenevreyi de gordum. Asil supriz Alp daglariydi.Gercekten cokuzun ve derinlemesinedeepey genis yuksek karli sirdaglarmis. bu kadarini beklemiyordum.
Turkiye portekizden iki saat ileride yani portekizde 7 turkiyede 9 demek.
yurtdisina cikmadan once telefonunuzun operatorunu arayip uluslararasi dolasima actirin ve mutlaka bir konusma paketi alin. yoksa aycell icin dakikasi 6 tl aranmak d 2tl 1 mb internet ise 25 mb . interrnet erisimini kapattirin ve telefondan da internetle lgili herseyi kapatin.lisbondan baggage claim denbagajlari varsa  alip Disarida bus 2 yebiniyoruz 3.3 eu  gunluk. rede-exressoss a gidiyoruz. internetten  bu adresten paypal ile almaya calistimaalamadim.
not :bozuk euroalinyaniniza irtibt kisilerrinin tellerini alin veayrica bir kagida yazin

burdan otogar gelip bilet aliyorsunuz

Hiç yorum yok: